Recenzja: Batiste Dry Shampoo czyli suchy szampon do włosów

8/13/2013 07:54:00 PM

Kiedy kilka miesięcy temu usłyszałam o suchym szamponie pomyślałam, że to nie może działać. Słyszałam na na ich temat wiele pochlebnych i negatywnych opinii. Jednak postanowiłam sama go wypróbować i zdecydowanie jestem nim zachwycona! Produkt marki Batiste działa rewelacyjnie!

Moje włosy bardzo się przetłuszczają dlatego muszę je myć codziennie. Nie mogę sobie pozwolić na wyjście do pracy z tłustymi włosami. Dlatego postanowiłam spróbować suchy szampon. Działa rewelacyjnie! Po przetłuszczonych włosach nie ma ani śladu. Genialnie odświeża włosy, ładnie pachnie i  poprawia ich kolor! Niektórzy mówią, że szampon na ich włosach zostania biały osad, pomimo wmasowania produktu we włosy. U mnie nic takiego się nie działo. Efekt odświeżenia utrzymuje się na włosach 7-8 godzin. Moim zdaniem całkiem długo jak na suchy szampon. Produkt zdecydowanie godny polecenia. Idealny do używania podczas autokarowej podróży czy do użytku w awaryjnych sytuacjach. Na pewno go jeszcze zakupię ;)

Zobacz również inne posty

0 komentarze

Dziękuje za odwiedziny! Jak już tu jesteś zostaw po sobie ślad :)
Za komentarze i obserwację postaram się odwdzięczyć.