Closet Confidental Tag / Zaufana szafa

10/15/2014 09:00:00 AM

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie i zapraszam!


Ten tag krąży już od jakiegoś czasu w sieci, ale dopiero teraz pomyślałam, że z przyjemnością go zrobię na swoim blogu. Będzie troszkę luźniej nie zamęczę Was dzisiaj żadną recenzja ;)) Co prawda raczej zamieszczam recenzję kosmetyczne, ale myślę, że taka odsłona może się Wam spodobać. No to zaczynamy tag zaufana szafa.

Co jest najstarszą rzeczą w Twojej szafie?
Z cała pewnością będzie to skóropodobna kurtka z kolekcji Abbey Dawn od Avril Lavigne. Kiedyś miałam fioła na punkcie tych ciuchów, ale nastolatką już nie jestem, więc już dawno w nich nie chodzę. Ta kurteczka jednak jest bardzo fajna i często ją noszę w okresie wiosennym, a później jesiennym. Ciągle planuje kupno skórzanej kurtki, ale coś zawsze stoi mi na drodze.


Co jest najnowszą rzeczą w Twojej szafie?
Spodnie z Mango w takim buraczkowo-śliwkowym odcieniu. Jeszcze nie miałam ich na sobie, ale już nie mogę się doczekać. Myślę, że świetnie pasują na tegoroczną jesień. Szukam jeszcze w tym samym kolorze marynarki i do tego jakaś ładna czarna koszula... Ale nigdzie nie udało mi się znaleźć takiej marynarki :(



Najdroższa rzecz w Twojej szafie.
Kozaki z kolekcji Lasocki zakupione w zeszłym roku. Dzięki dużemu obcasowi nogi wyglądają w nich świetnie. A w szczególności jeśli mam na sobie rurki lub sukienkę :)


Co jest najtańszą rzeczą, którą najczęściej nosisz?
Bluzka z Lidla zrobiona w 100% wiskozy, którą uwielbiam, kupiona za jakieś 25 złotych. To jedna z nielicznych rzeczy, które udało mi się kupić w Lidlu. Chyba nie muszę nikomu mówić jakie są dzikie tłumy jak rzucą ciekawy ciuszek ;) Bluzka jest bardzo wygodna, pasuje do dżinsów na to zarzucić marynarkę i wygląda świetnie.


Co było najlepszą przeceną/promocja?
Pierwszą największą okazją była kurtka, o której pisałam w pierwszym pytaniu. Kupiłam ją na ebay za jakiś 8 dolców. Okazja była świetna i nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Druga bardzo dobra przecena to sukienka z Top Shop, która kosztowała 169 zł, a ja zakupiłam ją za 79zł na przecenie. Więc całkiem przystępnie za taką luźną, codzienną sukienkę.


Jaka rzecz była najgorszą inwestycją?
Koszula dżinsowa ze Stradivariusa. Jak bardzo lubię kupować ciuszki w tym sklepie, tak ta koszula mnie bardzo rozczarowała. Po pierwszym praniu (ręcznym!!!) rozerwała mi się na ramieniu. Planuje z niej stworzyć bezrękawnik, może się więcej nigdzie nie rozerwie...



Pokaż trzy ulubione rzeczy z Twojej szafy.
Czarne rurki - Stradivarius



Buty Mel by Melissa


Top Shop tunika w paski


Jeśli macie ochotę napiszcie swój tag, a ja z chęcią do Was zajrzę ;)

P.S
Chciałam Wam również podziękować za to, że jest Was tak dużo!!! Ciesze się bardzo, ze jesteście zainteresowani moim blogiem i jest Was coraz więcej. Dziękuje Wam :*

Zobacz również inne posty

37 komentarze

  1. Nie lubię tagów:D ale Melisski fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Tag :) Kurteczka jest cudna :)
    Gratuluję zwiększania popularności bloga i życzę kolejnych setek obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Z ciekawością go przeczytałam.
    Ostatnia tunika w paski i rurki z mango podobają mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że tag się podobał. Tunika jest bardzo wygodna i świetnie wygląda z tą kurteczka ;D

      Usuń
  4. Fajny tag :). Ja mam zbyt dużo ubrań. A cały czas chodzę w kilku zestawach. Gratuluję obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam. Ja jeszcze na dodatek narzekam że nie mam się w co ubrać ;p

      Usuń
  5. ten tag z pewnością sięu mnie pojawi :P
    koszulę ze stradivariusa tez mam , prałam w pralce i nic jej nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam jeszcze o tym tagu, skórzana kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka świetna :) Bardzo fajny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tag ciekawy:) Ja swoje ciuchy w 90% kupuje w SH

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka od Avril jest śliczna, w sumie ja kiedyś byłam bardzo jej fanką, nawet ciągnęłam swoją rodzicielkę, aby mnie zawiozła na koncert do Wrocławia, a z Warszawy tak blisko nie jest jednak :)
    Mam podobne spodnie z Hollistera do tych twoich z Mango, uwielbiam je, wcześniej nosiłam same ciemne kolory spodni, że aż się zdziwiłam, że zdecydowałam się właśnie na coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo ją lubię, ale już nie jest to taki wielki entuzjazm jak kiedyś. Jeszcze mam całą szufladę w szafie z ciuchami Abbey Dawn :p tez tylko w ciemnych ciuchach chodziłam. Ja na koncercie nie byłam ;(

      Usuń
  10. Ładna ta kurteczka i spodnie. Też takich szukam i właśnie żakietu/marynarki w takim kolorze! Jak znajdziesz to daj znać :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś widziałam żakiet w takim kolorze w Stradivariusie ;) dam znać jak znajdę.

      Usuń
  11. Bardzo fajny TAG i śliczny kolor spodni!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie z Mango maja przepiękny odcień! Muszę koniecznie ich poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny tag :)
    tunika w paski - świetna
    jeśli chodzi o kozaki - mam identyczne tylko w innym kolorze (camelowo - brązowe)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo ładne ciuszki ;) chyba wszystko przypadło mi do gustu ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kurtka jest świetna i trafiłaś na super okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten TAG, kurteczka jest naprawdę ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny ten tag :) Podoba mi się ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy tag:) buraczkowe spodnie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. top w paski to jest mój must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny tag :) zawsze najbardziej ciekawią mnie najstarsze rzeczy w szafie, wielkie porażki i najtańsze najczęściej noszone :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka i spodnie cudowne! :)Ja jednak nie mam takiej lekkiej ręki jeżeli chodzi o ciuchy w sieciówkach, za to uwielbiam myszkowanie za perełkami w secondhandach i kilka moich ulubionych sukienek właśnie stamtąd pochodzi :) Ostatnio dorwałam przecudną koszulę za dosłownie 5 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jakość tej koszuli pozostawia wiele do życzenia, też bym się wkurzyła, tym bardziej, że nie piorę ręcznie tylko w pralce z wygody. marzą mi się melisski

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi się najbardziej podoba ostatnia pasiasta tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, też jestem fanką pasiastej tuniki ;) Przy okazji, dziewczyny, co sądzicie o tym modelu zegarka: http://www.zegarkowy.pl/casio-dw-6900cb-4c.html? Planuję kupić go dla brata, ale nie mam pojęcia, czy nie będzie zbyt jaskrawy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny! Jak już tu jesteś zostaw po sobie ślad :)
Za komentarze i obserwację postaram się odwdzięczyć.